Retour en ruilen

 

Het doet ons genoegen om u goed van dienst te zijn en we hopen dat u tevreden bent met uw bestelde  product(en). Mocht u onverhoopt van gedachten veranderen of ontevreden zijn, dan staan we u graag te woord. Neemt u dan alstublieft zo spoedig mogelijk contact met ons op. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 0031 6 57 76 23 65. Doe dit vooral als blijkt dat het product onmiddellijk na ontvangst eventuele beschadigingen of onvolkomenheden blijkt te hebben.

 

Retour

 

Binnen 14 dagen kunt u volgens het herroepingsrecht voor consumenten terugkomen op uw aankoop en de overeenkomst die via internet of per telefoon met Diamonds I love tot stand is gekomen zonder opgave van redenen annuleren. Uitzondering hierop is wanneer bestelde producten volgens specifieke, persoonlijke wensen zijn vervaardigd.

Deze zichttermijn van 14 dagen gaat in op de dag dat u de artikelen ontvangt en eindigt 14 dagen daarna. Binnen deze periode moet u de retourprocedure in gang zetten. Na het herroepen van de overeenkomst hebt u vervolgens 14 dagen de tijd om het retourpakket naar ons op te sturen

Het dient de voorkeur schriftelijk te herroepen (zoals per e-mail of brief), omdat het aan u, de consument, is om te bewijzen dat er op een juiste wijze en tijdig het herroepingsrecht is uitgeoefend. U kunt gebruik maken van het volgend Modelformulier herroeping.

Modelformulier herroeping

 

Dit Modelformulier herroeping stuurt u ingevuld via een e-mail naar het volgend e-mailadres:

info@diamondsilove.nl

of

u stuurt een brief naar dit adres:

Denzo Trading

Hart van Brabantlaan 12

5038 JL Tilburg

 

U dient de retourzending aangetekend via Postnl aan te bieden. We vragen u te allen tijde de producten goed in te pakken, zodat er geen schade ontstaat tijdens het verzenden. Zorgt u er alstublieft voor dat het sieraad in de doos beschermd is en een stevige grip heeft. Gebruik voor het retourneren altijd een verzenddoos. Verstuur uw retourzending niet in een envelop of alleen in noppenfolie.

Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending, kunnen wij kosten in rekening brengen. Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, dan kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen. De kosten van het terugsturen zijn voor uw rekening, behalve als het gaat om fabrieksfouten. Deze worden dan na controle aan u geretourneerd.

 

Wij wachten overigens wel met terugbetalen totdat wij het product terug hebben ontvangen. Er wordt binnen 14 werkdagen aan u terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald. Terugbetalingen via creditcard kunnen tot 30 dagen in beslag nemen.

 

Wilt u een product retourneren, dan geldt vanzelfsprekend dat het product:

– in nieuwstaat moet zijn (onbeschadigd),

– nog niet gedragen (met uitzondering van passen) en

– nog in de originele verpakking (in een zo oorspronkelijk mogelijke staat), dat wil zeggen: artikel(en) is (zijn) voorzien van aangehechte labels en bijgeleverde certificaten.

Voldoet de retourzending niet aan deze voorwaarden? Dan staat het ons vrij om deze retourzending niet te accepteren.

 

Bij een retourzending kan Diamonds I love niet meer verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele schade of diefstal tijdens de verzending.

 

Ruilen

 

Uiteraard mag u er ook voor kiezen om het aangekochte product te ruilen voor een ander product. Zodra we de retourzending hebben ontvangen en deze voldoet aan de voorwaarden zoals hierboven genoemd, dan dragen we zorg voor de verzending van het nieuwe product. Mocht er een prijsverschil zijn ten aanzien van het oorspronkelijk aangekochte product, dan storten we het verschil zo spoedig mogelijk (binnen 14 dagen weliswaar) terug op uw rekening OF we vragen u het verschil zo spoedig mogelijk over te maken naar Diamonds I love.   Geeft u in uw mail of brief duidelijk aan dat u wenst te ruilen en op welk nieuw product uw keuze is gevallen. Tevens vernemen wij graag op welke wijze u de betaling wenst te doen in het geval er een bijbetaling dient te geschieden. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht, dan raden we u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@diamondsilove.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”